Playmobil 70605 Geschenkset Paleontholoog - Dino's

Out of stock Low stock In stock
Price
€ 7,99
incl. tax
This product cannot be ordered at the moment.
Description

Stap in de spannende wereld van de dino's en onderzoek hoe het er miljoenen jaren geleden aan toe ging met de speelsets van Playmobil Dinos. De paleontoloog vindt zijn schatten diep in de aarde. Hij speurt naar fossielen die hem veel informatie geven over het leven van mens en dier van duizenden jaren geleden. Hij heeft zojuist een heel bijzondere ontdekking gedaan, een dinosaurusskelet. De onderzoeker onderzoekt nauwgezet de botresten, misschien is het zelfs een nog niet ontdekte soort?

• Playmobil Dinos
  • Vanaf 4 jaar
  • Inclusief figuur, dinosaurusoverblijfselen en accessoires

Door het rollenspel stimuleert Playmobil de fantasie en de creativiteit van het kind, ze bedenken steeds weer nieuwe verhalen of belevenissen. Playmobil behoort ondertussen dan ook tot de klassiekers in elke kinderkamer.

Specifications