Praktische regeling   

Let's do this together!   

De Kinderplaneet

Omdat onze klanten én ons personeel voor ons belangrijk zijn, gaat de werking van De Kinderplaneet een beetje anders verlopen. 

Enkele puntjes:

Winkel:
De winkel is gesloten vanaf 17/03/2020 om 12.00u

Geboortelijsten:
  • De online geboortelijsten blijven toegankelijk.
  • Telefonisch aankopen op een geboortelijstje kan nog steeds tussen 9u30 -16u00 
  • Via email zijn we bereikbaar op lijsten@dekinderplaneet.be
  • Het afhalen van pakjes blijft voorlopig mogelijk maar wordt voorbehouden aan lijsthouders, enkel na telefonische afspraak
  • Afhalen kan op ma, wo en vr van 9u30 - 16u00
  • Graag beperken tot dringende afhalingen
  • Buiten aanschuiven
  • Hou voldoende afstand
  • Maximum 1 persoon
Webshop:
  • Ook onze webshop is 24/7 geopend, aankopen worden uitsluitend verzonden, je kan niet meer kiezen voor afhaling in De Kinderplaneet.
  • Via email zijn we bereikbaar op shop@dekinderplaneet.be
Voor lijsthouders:

Wij doen ons uiterste best om in deze uitdagende tijden de voortgang van de geboortelijsten te garanderen via onze online geboortelijstmodule. Echter, vragen wij hierbij om jullie hulp om dit mee mogelijk te maken en rekening te houden met volgende richtlijnen voor wat betreft het online toevoegen van artikelen op jullie geboortelijsten —>


1) hou aub rekening met je verwachte bevallingsdatum . We willen jullie vragen om niet dringende toevoegingen uit te stellen tot een later moment. Zo worden wij niet overstelpt en kunnen wij prioriteit geven aan de lijsthouders met een verwachte bevallingsdatum in maart / april.
2 ) gelieve uw toevoegingen te groeperen op 1 dag & dus zo veel mogelijk vermijden om deze te spreiden over meerdere dagen.


Nog even ter verduidelijking ook over het verplicht op te nemen van online toegevoegde artikelen.
Het wordt automatisch door het systeem aangepast op de geboortelijst dat een online toevoeging een verplichte opname is. Daar kunnen we helaas niets aan wijzigen.
Echter zijn wij bij het afsluiten van de geboortelijst in de meeste gevallen flexibel voor wat betreft de niet-gekochte verplichte opnames.
Courante artikelen waarover jullie zich hebben bedacht, verwijderen wij terug van de geboortelijst zonder probleem.
Wij willen gezien de uitzonderlijke omstandigheden gewoon vragen om goed na te denken over welke artikelen je online toevoegt en bij voorkeur iets waarvan je weet dat je het ook echt gaat nodig hebben.
Alle begrip ervoor dat je dit niet 100% kan weten, dus we bekijken heel graag bij het afsluiten van de geboortelijst over welke niet - gekochte verplichte opnames je je toch bedacht hebt.


Om deze werkwijze even verder te kaderen. Wij leggen alle toevoegingen op geboortelijsten, indien voorradig, onmiddellijk aan de kant voor jullie. Deze worden dus voor jullie gereserveerd. Zo zijn jullie er ook zeker van dat jullie lijstartikelen voorradig gaan zijn, op het moment dat jullie deze nodig hebben.
Iemand moet dus die artikelen onmiddellijk fysiek gaan nemen in de winkel en indien later terug verwijderd, terug gaan wegnemen. Dat is in eerste instantie tijdrovend en arbeidsintensief, maar aangezien de gemiddelde looptijd van een geboortelijst 5 à 6 maanden is, kan het dus ook zijn dat er na enige tijd terug artikelen worden verwijderd die niet meer courant zijn (uitlopend, gebonden aan een seizoen, andere print/versie, ...)
Daarom zijn we dus genoodzaakt deze aankopen verplicht te maken.


We rekenen hierbij op jullie begrip en danken jullie hartelijk bij voorbaat voor de medewerking!

Als jullie nog vragen hebben of twijfelen of het om een courant artikel gaat of jullie hadden graag advies gehad over artikelen , aarzel dan zeker niet ons even te contacteren!
Wij zetten onze dienstverlening digitaal graag verder!


 
Laden
Laden